23 mei 2007

De Skyline

ALWEER een rommelig ontbijt. Weer een of andere school binnen dus is het druk, druk, druk.

Alvast een busje geregeld om ons zaterdag naar het vliegveld te brengen en daarna naar het postkantoor gelopen om het pakje met Inge's camera naar Kodak te sturen. (Ik had vanochtend ook al een telefoongesprek met Kodak van een half uur of zo omdat ik graag het adres wilde hebben waar het pakje naar toegestuurd moest worden - MAAR DAT GAAR ZO MAAR NIET-).
Anyway het zit in de mail, zoals dat hier heet en nu hopen we er maar het beste van.

Een metro kaart gekocht voor 1 dag en met de metro naar York street gereden om vandaaraf de skyline van New York te kunnen zien. Erg mooi maar door de metro die er rijdt is het ook erg lawaaiig.
Een broodje gegeten en toen de metro weer terug genomen naar Bleecker Street. Hier weer uit elkaar gegaan.
Wijbe en ik besloten ook wat anders te gaan doen dus ben ik naar het hotel gegaan om een en ander te doen en Wijbe is aan het wandelen ergens bij Wall Street.

Wat we met eten doen weet ik nog niet maar dat zien we straks wel. Het weer is weer heerlijk hier dus dat is geen probleem.

Na wat heen en weer gewandel toch maar weer bij Olive Garden gaan eten. Je kunt het slechter treffen!

Geen opmerkingen: