26 mei 2007

Vrijdag-Baseball


Zo mogelijk nog warmer. Vandaag 33 graden. Ik heb wat met Wijbe gewandeld en in Central Park op het grasveld gezeten. Veel meer kun je niet doen. Teruggelopen over 5th Avenue en bij TGI Friday een broodje gegeten. In het hotel ons omgekleed en met de metro vertrokken naar Yankee stadium. Ze speelden tegen de Angels (jaaaaaa uit Los Angeles). We zijn niet tot het einde gebleven na bijna 3 1/2 uur zitten hadden we het wel gehad. De Yankees waren niet echt goed en toen we weggingen stonden ze met 6-3 achter. Er waren meer mensen die niet bleven. Uiteindelijk hebben de Yankees ook verloren.

Zo'n wedstrijd is wel een spectakel. VRESELIJK veel mensen en vooral VEEL, heel VEEL eten.


Met de metro naar huis en bij Starbucks nog een kopje thee genomen.

De vakantie zit er op. Morgen wordt er gepakt en gaan we naar Amsterdam. Het was een FANTASTISCHE reis. We hebben veel gezien en gedaan (ook een aantal dingen helaas niet door het slechte weer, zoals kanootje varen en naar de top van Mount Washington) en we hebben het heel goed gehad met ons viertjes.

Als thuis het computer gebeuren weer op gang komt zal ik foto's toevoegen en het blog nog verder uitbreiden.
Dat is dus hetgeen ik vandaag 24 juni 2007 heb gedaan. Er is een nieuwe computer gekomen omdat die van zoonlief toch echt overleed DUS kreeg hij die van mij -die slechts 14 maanden oud was- en heb ik weer een nieuwe gekocht.Met de camera is het niet goedgekomen.Kodak geeft geen service en wil die camera alleen maar repareren voor $194.00 en dat is ongeveer wat de camera ook gekost heeft. We hebben het nog niet opgegeven maar IK heb weinig hoop op een goede afloop.
Het was na thuiskomst wel lastig weer op gang te komen maar van jetlag hebben we gelukkig niet veel last gehad in tegenstelling tot Coen die juist veel last heeft gehad.
Ik denk dat het verhaal zo redelijk compleet is. Er zijn waanzinnig veel foto's en ik heb een keuze gemaakt. Het maken van het weblog vond ik erg leuk en voor een volgende reis ga ik het zeker weer doen dus:
Op naar de volgende trip.................

Geen opmerkingen: